چاپ بنر تسلیت  

همه‌ی ما عزیزانی را از دست داده‌ایم و رنج جدایی را کشیده‌ایم. با اهدای یک بنر تسلیت به اطرافیان مان که درگیر این جدایی شده اند، دلگرمی دهیم.

بنر تسلیت در ابعاد و طرح های مختلفی چاپ میشود که برای شما چند نمونه طراحی شده را قرار دادیم، میتوانید هرکدام را که پسند کردید، سفارش دهید تا برایتان آماده و ارسال کنیم.  

از 35,000 تومان تا 150,000 تومان

بنر تسلیت استند برف

طرح های آماده

عدد طرح خود را انتخاب کنید و در فرم ثبت سفارش وارد کنید.

بنر تسلیت

1اطلاعات بنر
2محتوای بنر
3اطلاعات ارسال
  • سایز بنر تسلیت را انتخاب کنید
  • طرح های آماده را از گالری بالای فرم مشاهده کنید و عدد گوشه بنر مورد نظر را در این کادر انتخاب کنید.

چاپ بنر تسلیت

از دست دادن عزیزانمان یکی از بزرگ‌ترین غم‌های زندگی‌مان است. حالا فرقی ندارد که این فرد برایمان بسیار نزدیک باشد و یا جزو دوستان و آشنایان دورمان باشد. در چنین مواقعی همگی نیاز به تسلیت و همدردی داریم. یکی از بهترین روش‌های ابراز همدردی به زبان آوردن آن و یا بیان کردن این حس به روش‌های دیگر است. این موضوع در کشورها و فرهنگ‌های دیگر ممکن است بسیار متفاوت باشد. مثلا شاید در یک کشوری برای خانواده متوفی هدایایی خریداری شود. در جایی دیگر ممکن است همه برای خانواده متوفی غذا بپزند و… در کشور خودمان این حس همدردی را با خرید گل و یا چاپ بنر تسلیت نشان می‌دهیم.

چاپ بنر تسلیت در کشورمان بسیار رایج بوده و کاربردهای بسیار زیادی دارد. تقریبا می‌توان بنر ترحیم را در همه جا مشاهده کرد، یعنی از مساجد گرفته تا خانه و حتی محل کار افراد،‌ بنر تسلیت می‌تواند نصب گردد. بنر تسلیت می‌تواند محتوای مختلفی  داشته باشد. برای مثال، ممکن است محتوای برخی بنرها صرفا برای آگاه‌سازی بقیه برای اطلاع کسب کردن از محل دقیق مسجد و یا ساعت مراسم باشد. در برخی مواقع محتوای بنر ترحیم فقط همدردی و تسلیت است. به طور کلی محدودیتی در محتوای چاپ بنر تسلیت وجود نداشته و این موضوع می‌تواند به سفارش مشتری، کاملا متغیر باشد.

چاپ بنر تسیلت از دیدگاه روانشناسی

از دیدگاه روانشناسان مراسم ختم یکی از بهترین روش‌ها برای پذیرش این حقیقت تلخ است. در غیر این صورت کسانی که از لحاظ روحی بسیار شکننده‌تر هستند، هرگز مرگ عزیزانشان را قبول نکرده و به مرحله پذیرش نمی‌رسند. در چنین شرایطی ممکن است این افراد دچار بیماری‌های روحی بسیار حاد شوند. حالا زمانی که یک مراسم ختم با شرایط کاملا مناسب از لحاظ بصری برگزار شود، خانواده متوفی راحت‌تر با این قضیه کنار می‌آیند. برای مثال، زمانی که خانواده متوفی دم در خانه و یا مسجد می‌رسند و بنر ترحیم زیادی را در آنجا تماشا می‌کنند، با این واقعیت کنار می‌آیند که عزیزشان را از دست داده‌اند.

بنر تسلیت
بنر تسلیت

پذیرش واقعیت می‌تواند برای خانواده متوفی، از لحاظ روحی خوب بوده و به آن‌ها کمک کند تا به مرور زمان با مرگ عزیز از دست رفته‌شان راحت‌تر کنار بیایند. البته، این را هم بگوییم که هرگز نمی‌توان چنین غم بزرگی را به طور کلی فراموش کرد و منظور ما فقط بهتر شدن شرایط روحی و نجات پیدا کردن از مشکلات حاد است. یکی دیگر از مزایای تماشای بنر ترحیم توسط خانواده متوفی، احساس آرامش بیشتر است. چرا که آن‌ها می‌توانند حتی با یک نگاه سطحی و خواندن اسامی مختلف شاهد این موضوع باشند که تنها نیستند. احساس تنها نبودن می‌تواند یک دلگرمی بزرگ در آن لحظه حساس زندگی، برای خانواده متوفی باشد. چیزی که می‌توان به سادگی با چاپ بنر تسلیت چنین حسی را به خانواده متوفی القا کرد.

ویژگی‌ چاپ بنر تسلیت استند برف

یکی از ویژگی‌های چاپ بنر تسلیت استند برف، استفاده از بهترین متریال در آن است. ممکن است بسیاری از متریال‌های مراکز چاپی که این کار را به صورت حرفه‌ای انجام نمی‌دهند، چندان باکیفیت نباشد. در چنین شرایطی، بنر ترحیم می‌تواند در شرایط جوی بد به سادگی آسیب دیده و یا از بین برود. همگی به خوبی می‌دانیم که چنین شرایطی چقدر حساس بوده و بحث آبرو و حیثت به میان می‌آید. در نتیجه، همیشه بهتر است، از بنرهای باکیفیت برای مراسم ختم استفاده کرد. چاپ بنر تسلیت در مجموعه استند برف از بهترین متریال‌ها بهره می‌برد. یعنی از جنس بنر گرفته تا کیفیت چاپ در مجموعه استند برف، در سطح کاملا قابل قبولی قرار دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های چاپ بنر تسلیت در مجموعه استند برف، کیفیت بالای آن از لحاظ بصری است. معمولا بسیاری از مراکز چاپ، متاسفانه طراحی مطلوبی برای چاپ بنر تسلیت خود ندارند. این موضوع باعث می‌شود تا محتوای بنر تسلیت چندان خوانا نباشد. همگی به خوبی می‌دانیم که در چنین شرایطی، نیاز است تا محتوای بنر ترحیم، سریعا خوانده شود. در نتیجه این محتوا باید خوانا بوده و از فونت‌های خوبی برای آن استفاده شود. از طرفی دیگر، طرح چاپ بنر تسلیت هم باید درخور خانواده متوفی باشد. در غیر این صورت، ممکن است حتی حال کسانی که از لحاظ روحی بسیار حساس هستند را هم بدتر کند! مجموعه استند برف از بهترین طرح‌ها و محتواهای تسلیت برای بنر ترحیم استفاده می‌کند. به همین دلیل می‌تواند خیالتان از بابت کیفیت چاپ بنر تسلیت مجموعه استند برف کاملا راحت باشد.

ابعاد و اندازه چاپ بنر تسلیت

چاپ بنر تسلیت در مجموعه استند برف در ابعاد و اندازه‌های مختلف انجام می‌شود. این که دقیقا یک بنر ترحیم قرار است در چه ابعاد و اندازه‌ای چاپ شود، کاملا به سفارش مشتری انجام می‌گردد. به همین دلیل، بحث ابعاد و اندازه چاپ بنر ترحیم، می‌تواند بسته به نوع انتخاب مشتریان کاملا متفاوت باشد. از این روی، شما می‌توانید انتخاب‌های مختلفی از لحاظ ابعاد و اندازه‌های متعدد داشته باشید. اگر در این زمینه به طور کامل مطمئن نبودید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه استند برف مشورت کرده تا آن‌ها بسته به ابعادی که قرار است بنر را در آنجا نصب کنید، بهترین گزینه را در اختیارتان قرار بدهند.

جالب است بدانید که چاپ بنر تسلیت در مجموعه استند برف، به نوعی انجام می‌شود تا بتوانید آن را در هر کجا که خواستید به راحتی نصب کنید. از طرفی دیگر، محتواهایی که در آرشیو مجموعه استند برف موجود است، می‌تواند حتی برای ارگان‌های دولتی و سازمانی هم بسیار مفید و مناسب باشد. برای مثال، ممکن است یکی از عزیزان مدیران و یا مسئولی داخل یک سازمان فوت شده باشد، در چنین شرایطی مابقی کارکنان آن مجموعه به نشان احترام و یا همدردی می‌توانند اقدام به چاپ بنر ترحیم کنند. از این روی، بهترین متن‌ها و طرح‌ها برای چنین مواقعی در آرشیو مجموعه استند برف موجود بوده و می‌توانید آن‌ها را برای چاپ بنر تسلیت مدنظرتان انتخاب کنید.

بنر تسلیت
بنر تسلیت

هزینه چاپ بنر تسلیت در مجموعه استند برف

در بالا راجع به کیفیت بالای چاپ بنر تسلیت مجموعه استند برف توضیح دادیم. با این که کیفیت تمام محصولات چاپ مجموعه استند برف در سطح بالایی قرار دارد، اما قیمت‌ تمام محصولات در مقایسه با بسیاری از مراکز چاپ، کاملا مقرون‌به‌صرفه است. چرا که اولین هدف و اولویت مجموعه استند برف، جلب رضایت مشتریان است. از آنجایی که این مجموعه قصد دارد به شمار مشتریان ثابتش اضافه‌تر کند، از طریق ارائه خدمات عالی، کیفیت بالای محصولات و عرضه آن‌ها با قیمت بسیار مناسب، رضایت مشتریانش را جلب می‌کند. از طرفی دیگر، تمامی قیمت‌ها در وب‌سایت مجموعه استند برف موجود بوده و می‌توانید آن‌ها را مشاهده کرده و اقدام به خرید محصولات به صورت آنلاین بکنید.

چاپ بنر تسلیت به صورت فوری

از آنجایی که مرگ هرگز خبر نمی‌کند، نمی‌توان چنین حقیقت تلخی را پیش‌بینی کرده و برای آن برنامه‌ریزی کرد. به همین دلیل، در چنین شرایطی نیاز خواهیم داشت تا سریعا اقدام به چاپ بنر تسلیت کرده و آن را برای خانواده متوفی، به نشانه ابراز همدردی و احترام، ارسال کنیم. از این روی، نیاز به یک مرکز چاپ خواهیم داشت تا بتواند این موضوع را برایمان سریع‌تر پیگیری کرده و بنر ترحیم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایمان ارسال کند. اگر ساکن تهران باشید، می‌توانید با تمام به مجموعه استند برف اقدام به خرید بنر تسلیت کرده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. با این که زمان آماده‌سازی بنر ترحیم در مجموعه استند برف بسیار کوتاه است، اما کیفیت آن همچنان تضمین‌شده است.

برای افرادی که در شهرستان‌ها حضور دارند، امکان چاپ بنر تسلیت برای مراسم چهلم و یا سالگرد حضور دارد. چرا که ارسال بنر ترحیم به سراسر کشور، نیاز به زمان جهت آماده‌سازی سفارش و ارسال آن از طریق پست دارد. در نتیجه، کسانی که در شهرهای دیگر هستند، می‌توانند برای مراسم چهلم و یا سالگرد خود، اقدام به خرید چاپ بنر تسلیت بکنند. این محصولات در طولانی‌ترین زمان ممکن 7 روزه به دست تمام مشتریان در سرتاسر کشور می‌رسد. مجموعه استند برف با پشتیبانی 24 ساعته، خیال شما را از بابت پیگیری محصولاتتان راحت‌تر خواهد کرد. یعنی هر زمان که قصد پیگیری محصول چاپ بنرتان را داشتید، فقط کافیست تا با پشتیبانی استند برف تماس بگیرید تا از مراحل ارسال بنرتان مطلع گردید.

بنر تسلیت
بنر تسلیت

بدون مراجعه حضوری بنرتان را دریافت نمایید

یکی از مزایای سفارش چاپ بنر تسلیت از مجموعه استند برف، انجام تمام کارها به صورت غیرحضوری است. در شرایط کرونایی و بحران ظهور سویه‌های جدید این ویروس منحوس، بهترین کار ممکن انجام دادن تمام کارها به صورت غیرحضوری است. برای این که شما نیازی به انجام هیچ کاری در چنین شرایط حساس و سخت نخواهید داشت. فقط کافیست به وب‌سایت استند برف مراجعه کرده و یا با این مجموعه تماس بگیرید تا مابقی روش‌ها به راحتی توسط گروه استند برف انجام شود. سپس محصول نهایی، یعنی بنر تسلیت، مطابق خواسته شما با کیفیت و قیمت بسیار عالی، برایتان ارسال خواهد شد.

این موضوع می‌تواند برای خانواده متوفی که کارهای بسیار زیادی در چنین روز سخت، برای انجام دادن دارند، یک مزیت خوب به شمار بیاید. چرا که هر چقدر تمام کارها سریع‌تر و بدون مراجعه حضوری به اماکن مختلف انجام شود، به همان اندازه خیال خانواده متوفی راحت‌تر خواهد شد. از این روی، می‌توان در چنین شرایطی، بدون مراجعه حضوری به مراکز چاپ و اتلاف وقت، اقدام به چاپ بنر تسلیت کرده و آن را در کمترین زمان ممکن و بدون کوچک‌ترین دردسری دریافت نمود.