چاپ استند فوری، به چاپی می‌گویند که در سریع‌ترین زمان طراحی و چاپ شده باشد. چاپ استند فوری بر حسب نوع و جنس مورد استفاده، در مکان‌های مختلف به شکل خاصی می‌تواند وجود داشته باشد. در این میان، جنس استند‌ها نیز در طراحی، چاپ و استفاده بر حسب شرایط آب و هوایی مورد نظر است. استند‌ها معمولا به تابلو‌های ارزان قیمتی گفته می‌شود که در دید مشتری و ر‌هگذر باشد.

به طور کلی استند جزء تبلیغات های پرسود و کم خرج حساب می‌شود. در این مقاله سعی داریم به انواع چاپ استند فوری و طراحی آن بپردازیم.

انواع چاپ استند فوری و کاربرد آن در تبلیغات محیطی

چاپ استند‌های فوری، مانند چاپ استند رول آپ، چاپ استند دیواری، چاپ استند تسلیت، چاپ استند تولد، چاپ استند رومیزی، چاپ استند ایستاده، چاپ استند اسم و غیره وجود دارد. شما بر اساس مناسبت و کاربرد آن در تبلیغات از طراح و سازنده استند در خواست چاپ فوری کنید. سعی کنید بر حسب مراسم مورد نظر، استند منحصر‌به‌فرد خود را با توجه به شرایط و تم خود سفارش دهید. به طور مثال چاپ استند رول آپ، با توجه به رول شدن جای کمتری خواهد گرفت و حمل و نقل آسانی دارد. در نهایت در مکان‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود.

 

چاپ استند

چاپ استند تسلیت

استند تسلیت یکی از چاپ استند فوری محسوب شده و اغلب به صورت ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. استند تسلیت به صورت لمینت برای نمایش یک نوشته و محتوای مخصوص به کار می‌رود. در این استند می‌توانیم از تصاویر شخص فوت شده استفاده شود.

دلیل استفاده این استند این است که مشتریان می‌توانند آن را در ابعاد بزرگ‌تری سفارش داده و امکان نمایش آن از فاصله‌های دور را نیز داشته باشند. در هر حال، استند فوری باید در مکان‌هایی قرار گیرد که بیشتر در دید کاربر و بیننده باشد. می‌توانیم از نوشته‌ها و شعر‌هایی در باب مراسم مورد نظر استفاده کنیم. پس این نکته را در چاپ استند فوری یاد گرفتیم که بزرگ و گران بودن اهمیت خاصی در این مرحله نخواهد داشت. استند فوری باید در جایی قرار بگیرد که بیشترین تاثیر روی مخاطب خود بگذارد.

چاپ استند اسم

همان طوری که می‌دانید، استند‌های مختلفی در باره تولد و اسم در بازار چاپ و طراحی شده‌اند، که می‌خواهیم در این مورد بحث داشته باشیم. استند اسم یک هدیه خاصی است که در مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال در جشن تولد استفاده از استند اسم، حس خاصی برای کسی که تولدش هست می‌دهد. استفاده از استند اسم در گوشه‌ای از خانه می‌تواند یادآور اهمیت آن فرد مورد نظر در جمع خانواده باشد. برای طراحی، چاپ و جنس استند می‌توانیم از طرح‌های چوبی یا استیل و نقره کمک بگیریم.

انواع چاپ استند اسم نیز مانند استند‌های اسم نامزدی، استند‌های اسم رومیزی و استند عدد و سن تاریخ ازدواج و هزاران ایده در این میان، برای استفاده و چاپ استند فوری وجود دارد.

چاپ استند دیواری

استند دیواری یکی از نمونه‌های چاپ استند فوری است. این استند در اندازه‌های متفاوات عرضه و چاپ می‌شود. از استند دیواری می‌توان برای نمایش انواع اطلاعیه‌های خبری، علمی، توضیحات تکمیلی یک بحث و حتی برای اطلاعیه مراسم‌های مختلف استفاده کرد. یکی از مزیت‌های چاپ استند فوری دیواری، قابل استفاده در نقاط مختلف شهر و سالن‌های همایش است و با توجه به شرایط آب و هوایی از جنس‌های مختلف برای چاپ استفاده می‌شود.

چاپ استند

 

چاپ استند تولد

چاپ استند تولد یکی از استند‌های زیبا در طراحی‌های چاپ استند فوری حساب می‌شود. این استند بر اساس سن فرد مورد نظر، اسم و طرح کیک می‌توان از طرح‌های مناسبی استفاده کرد. پس بیشترین هدف در طراحی و استفاده از چاپ استند فوری، غافل‌گیر و سوپرایز کردن فرد مورد نظر است، هرچه قدر از طرح‌های زیبا در طراحی و چاپ استند تولد استفاده کنیم، دل‌نشین‌تر و بهتر خواهد بود.

چاپ استند ایستاده

استند‌های ایستاده جزء پرکاربرد‌ترین پایه بنر تبلیغاتی حساب شده و در چاپ استند فوری کاربرد دارد. استند‌هایی مانند استند رول آپ یا استند ایکس از استند‌های ایستاده حساب می‌شود. استتند‌های ایستاده در اندازه‌های مختلف و جنس‌هایی مانند چوب، پلاستیک و همچنین پلاستیک فشرده استفاده می‌شود. برای طراحی و دیزان استند‌ها بر اساس سفارش مشتری از آرم شرکت مورد نظر و انواع طرح‌های گرافیکی که می‌تواند در دید و تیررس مشتری قرار گیرد، استفاده می‌شود. پس برای جذب مشتری علاوه بر نقاط نصب استند، طراحی‌هایی در راستای معرفی محصولات نیز از نکات قابل توجه در زمینه چاپ استند فوری است.

چاپ استند رومیزی

استند رومیزی بیشتر در محیط هایی مانند فروشگاه ها عرضه محصولات و نمایشگاه ها و به طور کلی محیط های مناسبی که قابل استفاده روی میز را داشته باشد استفاده می‌شود. اگر به فروشگاه‌های محل خود سر زده باشید با انواع مدل‌های استند رومیزی آشنا می‌شوید. علاوه بر فروشگاه‌ها در خانه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای نمونه از استند‌های تقویم تا انواع استند‌های دستگاه‌های مرتبط که بر روی میز نصب و استفاده می‌شود.

موارد مهم در سفارش و نصب استند فوری

در طراحی استند معمولا باید از فونت‌هایی استفاده شود، مشتری با عبور از مقابل آن متوجه حضور استند در مقابل خود شده و آن را مطالعه کند. معمولا در چاپ استند فوری، برای استند‌هایی که در فاصله بیشتری نصب می‌شود از فونت و سایز بزرگ تری استفاده می‌شود و همچنین در فاصله نزدیک نیز باید مشتری بتواند با محصوول مورد نظر ارتباط چشمی برقرار کند.

استفاده از رنگ‌های متنوع در جذب مشتری نقش بسزایی دارد، ولی این نکته را نیز توجه کنید، که استفاده از رنگ‌های غلیظ هنری در طراحی، ذهن بیننده را از سمت طراحی و چاپ استند فوری منحرف کرده و از دیدن نوشته و هدف اصلی استند تبلیغاتی خارج می‌نماید. در نهایت از تصاویر با کیفیت مرتبط در طراحی و چاپ استفاده کنیم.

برای سفارش و چاپ استند فوری اولا، نوع تبلیغات و نیاز خود را مشخص کنید و همچنین با دانشی که دارید، در مورد انواع چاپ استند فوری، نوع استند خود را مشخص کنید. متخصصان و طراحان حوزه چاپ استند فوری، استند مرتبط با فعالیت و تبلیغات شما را چاپ کرده و در کمترین زمان به شما تحویل می‌دهند. در نهایت برای نصب استند با توجه به نکات گفته شده، عمل کنید، تا نهایت رضایت خود را از تبلیغات و عرضه محصولات خود داشته باشید.

جمع بندی

سعی کردیم توضیحاتی در مورد سفارش و چاپ استند‌ فوری داشته باشیم. همچنین راهنمایی‌هایی در مورد طراحی‌های استند فوری نیز ارائه دادیم که امیدوارم موردتوجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *