در اول بحث‌مان می‌خواهیم به این سؤال که پایه بنر تبلیغاتی چیست و چه کاربرد‌هایی دارد بپردازیم. یک استند از چندین قطعه به‌هم پیوسته تشکیل شده است و برای چاپ و نمایش انواع تبلیغات در مکان‌های مختلف مانند سالن‌های عمومی، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برحسب نوع نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوع پایه بنر باتوجه به کاربردی که مدنظر دارید میتواند متفاوت باشد ما پایه های مختلفی برای بنر های ایستاده در بازار داریم که باید باتوجه به نیاز خود انتخاب کنید.

انواع پایه بنر و کاربرد‌های آن

اگر به تازگی به مراکز خرید و بازار سر زده باشید، با انواع مختلف پایه بنر تبلیغاتی روبه‌رو خواهید شد. از دلایل بسیار عمده در استفاده از انواع پایه بنر، جلب توجه مشتری در یک محصول مشخص و اقدام به خرید آن محصول مورد نظر است. پایه بنر‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارد، که برای استفاده در مناطق خاصی، از پایه بنر‌های متفاوت و مختلف استفاده می‌شود. پایه بنر‌هایی مانند پایه بنر با فک متحرک، پایه بنر تبلیغاتی، پایه بنر فلزی، پایه بنر دیواری، پایه بنر پرتابل، پایه بنر ایستاده و ده‌ها مدل این پایه بنر‌ها برای اهداف خاص مورد توجه قرار می‌گیرید، که در ادامه بحث به چند مدل آن و نمونه‌های استفاده از پایه بنر تبلیغاتی خواهیم پرداخت.
پایه رول اپ

اهداف استفاده از بنر‌های تبلیغاتی

همان‌طوری که از اسم آن پیدا است، اصلی‌ترین هدف از طراحی این تجهیزات جذب و جلب توجه مشتری است. با توجه به اینکه تنها روش تبلیغات نیست، مواردی در خلل سیاست‌های برای بازاریابی و فروش محصولات در دیگر زمینه‌ها باید بررسی شود. همچنین به‌جز مسائلی در مورد بازار و فروش محصولات، اهدافی مانند اطلاع رسانی، یک امر مهم در شهر یا یک مرکز آموزشی، اطلاعیه‌های آموزشی و بهداشتی در سطح شهر و غیره استفاده می‌شود. پس یکی از نکات مهم در استفاده از استند یا پایه بنر تبلیغاتی نصب آن است. انتخاب نقاط کانونی و مسیر‌هایی که در تیررس و دید مشتری است، بسیار قابل توجه بوده و رعایت این نکات در افزایش میزان مشتری یک امری بدیهی است.

انواع پایه بنر تبلیغانی متحرک و نکات منحصر به فرد در نصب آن

پایه بنر‌هایی مانند پایه بنر فک متحرک، نوعی از استند‌هایی برای تبلیغات و از انواع پایه بنر‌ خیابانی و پایه بنر تبلیغاتی محسوب شده و همان طوری که از اسم آن پیداست، دارای فک متحرک است. این بنر نصب آسانی نسبت به سایر استند‌ها دارد و با توجه به نوع آگهی و تبلیغات، در ابعاد و اندازه‌های مختلف و متفاوتی استفاده می‌شود. این استند برای مواردی مانند اطلاع رسانی و زمینه‌های فرهنگی و تاریخی کاربرد دارد.

پایه بنر فلزی و ایستاده به صورت ایستاده و زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پایه تبلیغاتی برای طرح‌های بزرگ‌تر نسبت به پایه بنر‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پایه بنر ایستاده به دلیل قابل حمل بودن استفاده زیادی دارد. این پایه بنر ارزان‌تر از برخی استند‌های تبلیغاتی می‌باشد و می‌تواند در شهر استفاده می‌شود.

انواع پایه بنر ثابت و مکان‌های نصب این استند

پایه بنر دیواری انواع مختلفی دارد و برای تبلیغاتی در اندازه‌های کوچک ارائه شده است. این پایه بنر در محیط‌هایی مانند مترو و داخل مراکز خرید و پربازدید استفاده می‌شود.

برخی از پایه بنر‌های ثابتی نیز هستند که بیشتر در مکان‌های ثابت مانند خیابان‌ها استفاده می‌شود و دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی است.
پایه رول اپ مربع

پایه بنر پرتابل

در نهایت در آخر در مورد پایه بنر پرتابل صحبت می‌کنیم. پایه بنر پرتابل برای تبلیغات به صورت گسترده و نمایش محصولات و اطلاعیه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع مختلف پایه بتر تبلیغاتی مانند پایه بنر فروشگاهی که در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها برای عرضه محصولات استفاده می‌شود. همچنین پایه بنر‌های نمایشگاهی که دارای تم‌های متنوع، مرتبط با ارائه محصولات مورد نظر است، می‌تواند به صورت گرافیکی و طرح‌دار برای جلب مشتری عرضه شود. در نهایت استند‌های رول و … نمونه‌های پایه بنر تبلیغاتی متحرک محصوب شده در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود.

سخن پایانی

استفاده از استند یا پایه بنر تبلیغاتی، یکی از ساده‌ترین راه‌های تبلیغ و عرضه محصولات کمتر شناخته شده حساب شده و با توجه به استفاده آسان بسیار مورد توجه بسیاری از ارائه دهندگان محصول و خدمات حساب می‌شود. طراحان استند‌ها برای جلب توجه مشتری با توجه به نوع کاربرد در نکات مختلف از رنگ‌های متنوع استفاده می‌کنند. معمولاً بنر‌هایی که در خیابان و یا مکان‌هایی قرار می‌گیرند که در معرض آب، هوا، نور خورشید و باران قرار می‌گیرند، باید جنس بهتری در مقایسه با سایر استند‌های تبلیغاتی داشته باشد.

پس در هنگام خرید باید با توجه به نوع استفاده به این نکات توجه داشته باشیم. در آخر می‌توانیم به انعطاف‌پذیر بودن استند‌های تبلیغاتی بپردازیم، استند‌هایی که معمولاً در مکان‌های بسته مانند دانشگاه یا مغازع ارائه محصولات قرار می‌گیرد با توجه به نوع استفاده از آن انعطاف‌پذیر بودن آن مهم است.

امیدواریم از این مطالب در راستای خرید و استفاده از انواع استند و بنر تبلیغاتی استفاده فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *