اگر آشنایی مختصری با زبان انگلیسی داشته باشید، با شنیدن استند، کلمه stand انگلیسی در ذهنتان تداعی خواهد شد. همانطور که می دانید، استند در انگلیسی، به معنای ایستاده است. در واقع در اصطلاح روزمره نیز این کلمه به هرچه که به طور مسقل بایستد، استند گفته می شود. در این مقاله قصد بررسی استند بنر ایستاده را داریم.

استند بنر چیست؟

استند بنر، به بنری اطلاق می شود که بر روی یک استند سوار می شود. بنر استند ، ویژگی های بی نظیری دارد که انتخاب برترین افراد می باشد. از جمله این ویژگی ها، می توان به سبک و قابل حمل بودن، با کیفیت بودن و تغییر سایت است.

کاربرد استند بنر چیست؟

استند بنر، یکی از مهم ترین ابزار‌های تبلیغاتی رایج برای کسب و کار ها می باشد. از جمله کاربردهای استند بنر ، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کنفراس
  • همایش
  • رویداد
  • فروشگاه
  • رستوران
  • لابی
  • نمایشگاه

‌پرکاربردترین نوع چاپ استند بنر، بصورت پلات و لمینت می باشد. این استندها، با پوشش های مات و براق چاپ و طراحی می‌شوند. همان‌طور که ذکر کردیم، از ویژگی های مهم استندها، وجود سایزهای مختلف در بازار است که سایز و ابعاد آنها، قابل تغییر است.

جنس استند ها:

استندها با متریال های مختلفی تولید می‌شود. از جمله این متریال، می توان به آلومنیوم و پلاستیک اشاره کرد.

چنانچه قصد تغییر اندازه استند بنر را دارید، جنس آلومینیوم سبک و یا پلاستیک فشرده بوده را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا به راحتی قابلیت تنظیم سایز را دارند. خبر خوب آنکه اگر قصد تهیه استند آلومینیومی یا پلاستیکی را دارید، دستتان برای انتخاب باز است. زیرا هم استند واردتی و هم تولید داخلی و ملی آن در بازار موجود است و به راحتی قابل تهیه است.

استند بنر

ویژگی های استند بنر چیست؟

با استند بنر، قادر خواهیم بود با توجه به نوع چاپ بنر، آن را در مراکز مختلف از آن استفاده نمود.
استند رول آپ گردان از انواع استندهای رایج در بازار است که قابلیت چاپ دو طرفه دارد که باعث شده تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها داشته باشد.
وجود قیمت معقول برای چاپ استند بنر، باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد.
یکی از ویژگی‌های مفید برای استندها جا به جایی و حمل آسان آن است.

 استند نمایشگاهی:

اولین بعد حضور در یک نمایشگاه، وجود یک استند مناسب و منحصر به فرد است تا توسط آن، علاوه بر اعلان حضور، برند خود را نیز تبلیغ نمایید. حضور در یک غرفه بدون نماد تبلیغاتی، همچون زندگی در یک خانه بدون اسباب است!

یکی از مهم ترین ملزومات برای آراستن غرفه، استندهای نمایشگاهی هستند. استفاده از روش های بی شماری برای آراستن یک غرفه وجود دارد که معمولا پرهزینه و سرسام آور هستند. ولی بنر های استند، علاوه بر قیمت اندک، بیشترین نما و اثرگذاری را برای غرفه شما به ارمغان می آورد. بنابر تجربه، استند ها بهترین تاثیر را در معرفی برندینگ شما خواهد داشت.

نکته قابل ذکر آنکه البته انتخاب یک بنر، با توجه به متراژ غرفه، نوع محصول و برند و همچنین درخواست غرفه‌دار متفاوت خواهد بود. در نهایت ما بر اساس تولید و فروش استند های متنوع، با توجه به نیاز و فضای مورد نظر، می بایستی بهترین محصول را انتخاب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *