چرا باید درباره کاربرد استند ایکس بدانیم؟ امروزه چاپ بنر میان مردم رواج زیادی پیدا کرده است. در واقع بنر یکی از بهترین روش‌ها برای بیان یک موضوع یا محتوای مهم است. این موضوع می‌تواند هنری، علمی، مذهبی و… باشد که میان مردم رواج پیدا کرده است. در واقع بنرها هم انواع مختلفی دارند که هر کدام می‌توانند در موارد متعددی مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از این مدل‌ها، بنر استند ایکس است که می‌تواند در جاهای مختلفی استفاده شود. بدون شک شما هم باید بنر استند ایکس را حداقل یک بار در موارد مختلف، از نزدیک مشاهده کرده باشید.

ما در این مقاله قصد داریم راجع به کاربرد استند ایکس بیشتر توضیح دهیم. پس برای اطلاعات بیشتر، تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با بنر استند ایکس

قبل از این که به کاربرد استند ایکس بپردازیم، خالی از لطف نیست که راجع به خود این بنر هم، اطلاعات جامعی کسب کنیم. برای مثال، شاید شما هم کنجکاو باشید بدانید دقیقا چرا این بنر ایکس نامید شده است؟

برای پاسخ به این سوال باید به طور کلی ساختار بنر استند ایکس را توضیح بدهیم. همان‌طور که از نام این بنر مشخص است، استند (Stand) به معنای ایستاده بوده که حالت چنین محصولی را نشان می‌دهد. یعنی بنر استند ایکس همیشه به صورت ایستا قرار می‌گیرد.

کاربرد استند ایکس
کاربرد استند ایکس

اما برای نگه‌داشتن بنر در همان حالت ایستاده، نیاز به یک پایه مقاوم است. معمولا در پشت این بنر چند پایه به شکل X قرار دارد که به همین دلیل نام آن به بنر ایکس معروف شده است.

آشنایی با کاربرد استند ایکس

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم، بنر یکی از بهترین روش‌ها برای بیان بصری یک محتوا است. این محتوا می‌تواند به صورت متنی و یا حتی تصویری باشد. به همین دلیل، امروزه از بنرها استفاده‌های زیادی در جاهای مختلف می‌شود.

از آنجایی که انواع استند ایکس به صورت ایستا در جاهای مختلف می‌تواند نصب گردد، بهترین گزینه برای استفاده در موارد متعدد است که در اینجا به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. بنر استند ایکس بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل است. یعنی می‌توانید آن را هر کجا که دلتان خواست حمل کرده و در کمتر از چند دقیقه، بدون دردسر نصب کنید. در ادامه به بخشی از استفاده‌ها و کاربرد استند ایکس اشاره خواهیم کرد.

 استفاده از استند ایکس در غرفه‌های نمایشگاهی

نمایشگاه‌های مختلفی سالانه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شوند. از نمایشگاه کتاب گرفته تا نمایشگاه صنایع دستی و… در شهر‌های مختلف برگزار شده و طرفداران بسیار زیادی را هم به خودشان جلب می‌کنند. اما در بسیاری از موارد نیاز به اطلاعات جامعی راجع به هر غرفه و محصولاتش وجود دارد.

این اطلاعات و محتوای مربوط به هر غرفه می‌تواند به راحتی روی یک بندر استند ایکس نصب شده و تمام مراجعه‌کنندگان را مطلع کند. به همین دلیل، می‌توان از بنر استند ایکس در غرفه‌های نمایشگاهی، به وفور استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: قیمت استند ایکس

استفاده در درب ورودی مراسم عزاداری

مراسم عزاداری در کشورمان آداب و رسوم خاص خودش را دارد. هر زمان که شخصی و یا خانواده‌ای عزیزش را از دست بدهد، همه ما به عنوان همدردی و ادای احترام، مجالس مختلفی را داخل مسجد و یا در خانه معزا برگزار می‌کنیم.

کاربرد استند ایکس در مراسم عزا
کاربرد استند ایکس در مراسم عزا

در بیشتر مواقع افرادی که قصد همدردی و یا ادای احترام به خانواده‌های معزا را دارند، اقدام به چاپ بنر می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، چاپ بنر استند ایکس است. در چنین شرایطی، محتوای تسلیت و همدردی فرد، به همراه نام و مشخصات او، روی بنر استند ایکس چاپ می‌گردد و باعث تسلی خانواده معزا می‌شود.

استفاده در فضاهای اداری و رسمی

یکی دیگر از استفاده‌ها و کاربرد استند ایکس در اداره‌جات و سازمان‌های دولتی است. در بسیاری از مواقع ممکن است یک مراسم مذهبی و یا رویداد خاصی وجود داشته باشد که باید روی بنر چاپ گردد. از آنجایی که نصب استند ایکس بسیار آسان است، در چنین شرایطی می‌تواند بهترین کاربرد را داشته باشد.

یعنی افراد سریعا محتوای مدنظرشان را روی بنر استند ایکس چاپ کرده و آن را در مقابل دفتر کاری و یا درب ورودی اداره قرار می‌دهند. این موضوع می‌تواند بهترین روش برای مطلع کردن مراجعه‌کنندگان باشد. امروزه اداره‌جات و سازمان‌های دولتی زیادی از این روش برای مراسم و رویدادهای مختلفشان استفاده می‌کنند.

اطلاع‌رسانی جمعی در سازمان‌ها

بدون شک شما هم وارد اداره‌جات مختلفی شده‌اید که سوال‌های مختلفی در رابطه‌ با مشکل و یا کارتان داشته‌اید. از آنجایی که بیشتر اداره‌جات این موضوع را در نظر می‌گیرند، تمام اطلاعات مورد نظر را برای اطلاع‌رسانی روی یک بنر استند ایکس چاپ می‌کنند.

مثلا می‌توان به شرایط فارغ‌التحصیل شدن در دانشگاه، مدارک لازم جهت ثبت‌نام، شرایط اخذ وام در بانک‌ها و… اشاره کرد. در چنین شرایطی، مراجعه‌کنندگان می‌توانند به راحتی با خواندن محتوایی که روی استند ایکس وجود دارد، اطلاعات مورد نیازشان را کسب کنند. حتم داریم شما هم بارها بنر استند ایکس را در مقابل اداره‌جات مختلفی مشاهده کرده‌اید.

چاپ استند ایکس
چاپ استند ایکس

استفاده در اجلاس و کنفرانس‌های مختلف

بسیاری از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که در حوزه مقاله فعالیت‌ داشته‌اند با چاپ مقاله به صورت پوستر آشنایی کامل دارند. معمولا دو حالت برای چاپ مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی وجود دارد:‌

  1. شفاهی
  2. پوستر

حالا برای چاپ مقاله روی پوستر، اصولا مهم‌ترین محتواهای مقاله محقق، روی یک بنر استند ایکس چاپ شده و در محل برگزاری کنفرانس علمی نصب می‌گردد.

تمام مراجعه‌کنندگان هم می‌توانند از دستاوردهای جدید محقق که خلاصه مقاله‌اش روی بنر استند ایکس چاپ شده دیدن کنند. از طرفی دیگر، بنرهای استند ایکس در چنین شرایطی می‌توانند محتواهای دیگری هم داشته باشند که مربوط به همان کنفرانس باشد.

کلام آخر

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، کاربرد استند ایکس بسیار زیاد است. چرا که از بنر استند ایکس در موراد مختلفی می‌توان استفاده کرد. از آنجایی که چاپ و طراحی استند ایکس بسیار آسان است، در کمترین زمان ممکن می‌توان آماده شود.

یعنی مراحل سفارش، چاپ و تحویل به مشتری بسیار طولانی نبوده و در کمترین زمان ممکن آماده می‌گردد. به همین دلیل، افراد ترجیح می‌دهند از روش چاپ بنر استند ایکس برای نیازهایشان استفاده کنند.

کیفیت چاپ استند ایکس بسیار بالا بوده و می‌تواند نظر تمام بازدیدکنندگان را به خودش جلب کند. برای استعلام از قیمت بنر استند ایکس، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *