قبل از اینکه درباره چاپ بنر تبلیغاتی صحبت کنیم باید بدانیم که امروزه تبلیغات نقش بسیار مهم و اساسی در موفقیت یک شرکت، کارخانه و یا تمام مجموعه‌های بزرگ دارد. در واقع هر کسب و کاری برای شناساندن برند و محصولات خود به عموم مردم نیاز به تبلیغات دارند. این تنها راه معرفی محصولات، شناخته‌ شدن برند و ارتباط برقرار کردن با مشتریان است.

جالب است بدانید که یکی از اصلی‌ترین دلایل پیشرفت چینی‌ها در اقتصاد و کسب‌وکارشان صرف کردن نیمی از درآمدشان روی تبلیغات بوده است. در نتیجه می‌توان به این نتیجه رسید که تبلیغات ارزش سرمایه‌گذاری را دارد و می‌تواند پیشرفت‌های بسیار زیادی را برای تمام کسب و کارها به وجود بیاورد.

اما تبلیغات هم روش‌های بسیار مختلفی دارد که ممکن است هر مجموعه‌ای یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. یعنی از چاپ بنر تبلیغاتی گرفته تا تبلیغات بنری در محیط، چاپ بیلبورد، تبلیغات بنری در محیط، تبلیغات در شبکه‌های تلویزیونی و پلتفرم‌های شبکه‌های مجازی و… تنوع بسیار زیادی دارد.

چاپ بنر تبلیغاتی و کاربرد آن
چاپ بنر تبلیغاتی و کاربرد آن

در واقع چنین می‌توان گفت که تبلیغات یک ابزار عالی برای بازاریابی کسب و کارهاست که می‌توانند توسط آن، نوع محصول، خدمات رسانی به مشتریان و یا فروش کاهالایشان را به عموم مردم معرفی کنند. تبلیغات فقط مربوط به آشنایی یک برند نبوده و بسیاری از مواقع وقتی که یک شرکتی محصول جدیدی را تولید می‌کنند، می‌تواند آن را توسط تبلیغات به مشتریانش معرفی کند. حتی اگر این شرکت بسیار قدیمی و معروف بوده و اصلا نیازی به شناساندن برندش نداشته باشد.

 

در واقع تبلیغات هرگز تاریخ مصرف ندارد که بخواهد در یک دوره‌ی خاص انجام شده و دیگر نیازی به آن نباشد. بلکه تمام شرکت‌ها،‌ مجموعه‌ها و کسب و کارهای موفق همیشه از تبلیغات برای موفقیت‌شان استفاده می‌کنند. همان‌طور که در بالا گفتیم، ممکن است این روش برای معرفی یک محصول جدید به کار گرفته شود، در بسیاری از جاها از تبلیغات برای برخی جشنواره‌ها و یا تخفیفات ویژه استفاده می‌شود.

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم تبلیغات تنها روش بقای یک کسب و کار است. چرا که تنها راه سود کردن مجموعه‌ای، فروش محصول است که بدون تبلیغات چنین چیزی امکان‌پذیر نخواهد بود. اما از میان روش‌های متعددی که برای تبلیغات نام بردیم. چاپ بنر تبلیغاتی بسیار رواج پیدا کرده است که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

اهمیت چاپ بنر در تبلیغات

در واقع چاپ بنر تبلیغاتی یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای برقرار کردن ارتباط بصری با مشتری و یا عموم مردم است. چرا که یک تصویر دو بعدی می‌تواند همه چیز را در کمتر از چند ثانیه بیان کند. این در حالیست که برخی از تبلیغات ویدئویی که در تلویزیون و یا سایر پلتفرم‌های آنلاین پخش می‌شوند، گاهی اوقات مفهومی بوده و نیاز به چند دقیقه تفکر برای درک کردنشان دارند.

اما این در حالیست که چاپ بنر تبلیغاتی بسیار سرراست‌تر بوده و مفهوم را به خوبی به مخاطبانش منتقل می‌کند. به خاطر این که شما به محض تماشای بنر تبلیغاتی مفهوم اصلی آن را متوجه می‌شوید و همان تصویر تا ساعت‌ها و حتی مدت‌ها به یادتان می‌ماند. در نتیجه، این روش می‌توانید ساده‌ترین و بهترین شیوه‌ی تبلیغاتی باشد.

یکی دیگر از مواردی که در چاپ بنر تبلیغاتی اهمیت بسزایی دارد، مدت زمان کم آماده‌ شدن آن است. اجازه بدهید با یک مثال ساده، این موضوع را برایتان توضیح بدهیم. فرض کنید شما قرار است یک تبلیغ بسیار فوری برای یکی از محصولات جدید و یا فروش ویژه‌ای که پیش رو دارید آماده کنید. حالا اگر بخواهید برای این کار از روش تبلیغات تلویزیونی استفاده کنید، گروهی که قرار است این تبلیغ را برایتان آماده کنند، باید حتما یک سناریو و موضوعی بکر و بسیار جذاب برای ویدئوی تبلیغاتی‌تان انتخاب کنند.

گاهی اوقات پیدا کردن این موضوع بکر می‌تواند سخت و بسیار زمان‌بر باشد. علاوه بر آن، پروسه فیلم‌برداری، طراحی دکوراسیون، انتخاب بازیگران و مونتاژ ویدئو هم می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. این در حالیست که چاپ بنر تبلیغاتی این دغدغه‌ها را نداشته و در کمترین زمان ممکن آماده می‌شود. سپس شما هم می‌توانید با خیال راحت سریعا به نتیجه دلخواهتان برسید.

 

به‌صرفه بودن روش چاپ بنر تبلیغاتی

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید از روش‌های مختلف چاپ بنر تبلیغاتی استفاده کنید. برای مثال، از تبلیغات بنری در محیط استفاده کنید و یا بخواهید این کار را توسط بنر نمایشگاهی، چاپ بیلبورد و… انجام بدهید.

در واقع برای تبلیغاتتان انوع بنر وجود دارد که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند و در جاهای مختلفی استفاده می‌شوند. اما چیزی که برای بسیاری از شرکت‌ها مهم است، صرفه‌جویی در هزینه‌ی تبلیغاتی بوده که اهمیت زیادی دارد.

همگی به خوبی می‌دانیم بحث تبلیغات تلویزیونی،‌ برخلاف جذاب بودنش،‌ هزینه‌ی سرسام‌آوری دارد و برای هر ثانیه‌ی آن باید مبلغ بسیار زیادی پرداخت شود. این در حالیست که چاپ بنر تبلیغاتی بسیار کم‌هزینه‌تر است و تمام کسب و کارها به راحتی می‌توانند هزینه‌ی این نوع تبلیغات را برای پیشرفت روزافزون مجموعه‌شان پرداخت کنند.

کاربردهای مختلف چاپ بنر تبلیغاتی

در بالا به انواع بنر تبلیغاتی اشاره کردیم و گفتیم که بسته به انتخاب و اهداف مختلف، این روش تبلیغاتی هم می‌تواند کاملا متفاوت باشد. برای مثال بسیاری از افراد نیاز به چاپ بیلبورد دارند. فرض کنید یک رستوران و یا هتل بسیار معروف در امتداد یک اتوبان قرار دارد و قرار است برای آن یک بنر تبلیغاتی کاملا مفید و موثر در نظر گرفته شود.

بدون شک در اینجا چاپ بیلبورد و یک بنر تبلیغاتی کاملا جذاب و نصب آن، دقیقا چند کیلومتر مانده به محل هتل یا رستوران، می‌تواند بسیار عالی بوده و مسافران زیادی را به آن‌جا جذب کند. حالا اگر این رستوران یا هتل بهترین تبلیغ تلویزیونی گران‌قیمت را برای کسب و کارشان پخش کنند، اما هیچ مسافری خبر نداشته باشد که دقیقا محل رستوران یا هتل کجاست، چنین روشی کاملا بیهوده و بدون نتیجه مطلوب خواهد بود.

چاپ بیلبورد تبلیغاتی
چاپ بیلبورد تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در تبلیغات وجود دارد، هدفمند بودن آن است. برای مثال، قطعا شما هم هر روز انبوهی از پیامک‌های تبلیغاتی را دریافت می‌کنید که هیچ ربطی به جنسیت و یا نیاز شما ندارد. مثلا اگر شما آقا باشید و برایتان تبلیغات لباس زنانه فرستاده شود، این یعنی اتلاف زمان شما و هزینه‌ای که آن مرکز پوشاک برای پیامک‌ها پرداخت کرده است! برعکس برای خانم‌ها هم اگر محتواهای مربوط به آقای ارسال شود، چنین چیزی صدق خواهد کرد.

منظور ما از گفتن این توضیحات این است که تبلیغ باید هدفمند باشد. حتی بهترین تبلیغات تلویزیون هم باید بسته به نوع نیاز مشتری و کالا باشد. در مثال بالا به خوبی درک کردیم که چاپ بیلبورد تبلیغاتی چقدر می‌تواند برای یک رستوران و یا هتل سر راهی عالی باشد.

 

خدمات چاپ استند برف

مجموعه‌ی استند برف با سال‌ها تجربه فعالیت خودش را از سال 1388 در مرکز چاپ ایران واقع در خیابان ظهیرالاسلام تهران شروع کرد. مجموعه‌ی استند برف در جهت رضایت و راحتی مشتریانش خدمات متنوعی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

شما می‌توانید کار انواع محصول چاپ بنر تبلیغاتی یا موضوعات دیگر را نظیر تخته شاسی، استند ایکس،‌ میز کانتر،‌ پاپ آپ، رول آپ، طراحی چاپ، بنر نمایشگاهی و… را به مجموعه‌ی استند برف بسپارید. این مجموعه با پشتیبانی 24 ساعته و تضمین قیمت مناسب و کیفیت آمادگی ارسال تمام محصولات را به سراسر کشور دارد.

با استفاده از خدمات چاپ استند برف، شما هیچ نیازی به مراجعه حضوری به مراکز چاپ و اتلاف زمانتان نخواهید داشت. بلکه فقط کافیست تمام طرح‌هایتان را به مجموعه‌ی استند برف بسپارید تا در کمترین زمان ممکن، آن‌ها را با بهترین کیفیت و قیمت، برایتان ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *