یکی از عواملی که باعث جذابیت و زیبایی یک تلفن همراه می شود، زیبایی بخشی از آن با استفاده از چاپ استیکر گوشی است. استیکرهای فانتزی، در طرح ها و ابعاد متناسب با تلفن همراه شما، جلوه بسیار محبوبی را به شما هدیه می کنند.

چاپ استیکر گوشی چگونه انجام می شود؟

استیکرهایی که برای نصب بر روی تلفن همراه به کار می رود، وینیل نیز نامیده می شود. در ساخت استیکر یا وینیل، از یک لایه نازکی استفاده می کنند که پشت آن آغشته به چسب است. همچنین برای چاپ وینیل، از مواد pvc بهره می برند تا مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

یکی از مهم ترین پایه‌های هر استیکری، چاپ آن استیکر است. چاپ استیکر چنانچه با جوهر مرغوب صورت نگیرد، کیفیت محصول، رضایت مصرف کننده را جلب نخواهد کرد.

عموما چاپ یک استیکر با دو دستگاه صورت میگیرد. دستگاه چاپ سالونت و دستگاه چاپ سالونت بیس.

دستگاه چاپ سالونت، مناسب طراحی استیکر‌های بزرگ می‌باشد. استیکرهایی که در فروشگاه‌ها و ماشین سنگین‌ها نصب می‌شود.

ولی کیفیت دستگاه‌های چاپ سالونت بیس نیز در مقایسه با دستگاه‌های چاپ سالونت، نسبتا خوب است. این نوع چاپ برای استیکرهای موبایل و لپ تاپ بسیار مناسب است.

در چاپ سالونت بیس، ماندگاری چاپ استیکر و وینیل، بین 8 ماه تا حتی دو سال نیز می‌رسد.

چاپ استیکر گوشی با طرح دلخواه:

اساسا طرح های استیکر لپ تاپ و موبایل، بسیار متنوع است و بر اساس سلایق افراد متفاوتی طراحی شده است. اما گاها خریداران طرح های موجود در بازار را نپسندیده و به دنبال چاپ استیکر اختصاصی و منحصر به فرد هستند. بنابراین برای چاپ استیکر با طرح دلخواه، می‌بایستی طرح مدنظر خود را تهیه و برای چاپ استیکر، به فروشگاه های ارائه دهنده خدمات، مراجعه کنید.

استیکر گوشی

انواع مدل استیکر

به طور کل، چاپ استیکر و وینیل در دو مدل انجام می شود: مدل شیشه ای و مدل شیری

در چاپ استیکر و وینیل شیشه ای، به علت قابلیت‌های منحصر به فرد آن، در مصارف خاص همچون درب فروشگاه ها نصب خواهد شد.از جمله خاصیت های جالب این مدل، می توان به دید دو طرفه اشاره کرد که دو طرف آن، استیکر را نمایش خواهند داد.

اما در چاپ استیکر شیری، دیگر دید دو طرفه وجود ندارد و تنها یک طرف استیکر قابل مشاهده است. رنگ زمینه این مدل چاپ استیکر، معمولا سفید است. این مدل به نسبت شیشه‌ای محبوبیت بیشتری نزد مصرف‌ کنندگان دارد. چرا که در جاپ استیکر موبایل و لپ تاپ به کار می رود.

از جمله خصوصیات جذاب استیکر و وینیل می توان به این نکته اشاره کرد که چاپ طرح دلخواه بر روی آن‌ها امکان‌پذیر است. با بهره‌گیری از استیکر یا وینیل می‌توان تلفن همراهی زیبا و ویژه داشت که هزینه چندانی هم ندارد و بسیار مقرون به صرفه است.

نکته حائز اهمیت در باب استیکر و وینیل، این است که آن‌ها قابل شستشو هستند و لذا چنانچه بر روی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ نصب شود، پس از مدتی استفاده می‌توان آن را شسته و تمیز کرد. توصیه می‌شود هنگام نصب استیکر و وینیل ابتدا محل نصب بر روی موبایل را شسته و تمیز شود، سپس استیکر و وینیل چسبانده شود تا کیفیت و جلوه ای خاص داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *