امروزه انتخاب نوع درست تبلیغات، نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. چرا که بسته به نوع کسب و کار و یا محصول، انتخاب درست تبلیغات هم، اهمیت بالایی دارد. روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که می‌توان به چاپ بنر، استند ایکس، رول آپ و… اشاره کرد. امروزه خرید رول آپ رواج بسیار زیادی میان مجموعه‌های مختلف پیدا کرده است.

اما ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که دقیقا باید چه نکاتی را هنگام خرید رول آپ رعایت کرد. آیا اصلا نیاز است برای تبلیغاتمان از رول آپ استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم با ادامه مطلب، همراه ما باشید.

رول آپ چیست؟

به طور کلی رول‌ آپ (Roll-Up) یک محصول تبلیغاتی چاپی است که معمولا روی یک سازه سوار می‌شود. بدین معنا که این محصول معمولا از دو بخش مجزا تشکیل می‌شود. یعنی از یک بخش چاپی که به صورت رولی یا لوله‌ای جمع و یا به طور مجدد نصب می‌گردد و همچنین یک سازه یا پایه نگه‌دارنده.

رول آپ چیست؟
رول آپ چیست؟

محصول چاپی معمولا روی سازه رول آپ قرار گرفته و حالت ایستا دارد. بدون شک شما هم باید استند رول آپ نمایشگاهی را در غرفه‌های مختلف تماشا کرده باشید. اصولا رول آپ می‌تواند محتواهای مختلفی داشته باشد. یعنی از تصاویر متعدد گرفته تا محتوای متنی، می‌تواند روی رول آپ چاپ شود.

مزایای رول آپ چیست؟

اولین مزیتی که رول آپ دارد، سبک بودن و ابعاد بسیار کوچک آن است. بدین معنا که شما می‌توانید هر دو قسمت مجزای رول آپ را به راحتی با خودتان هرجایی که خواستید حمل کنید. ویژگی قابل حمل بودن رول آپ، این محصول را نسبت به سایر محصولات چاپی، بسیار متمایزتر کرده است.

شما می‌توانید اجزای مختلف رول آپ را داخل کیف‌های مخصوص خود قرار داده و آن را هرجایی که خواستید حمل کنید. برای مثال می‌توانید رول آپ را به محل غرفه نمایشگاهی‌تان برده و آن را در کمترین زمان ممکن نصب کنید. سازه‌های رول‌ آپ بسیار سبک بوده و وزن سنگینی ندارند.

رول آپ استند برف
رول آپ استند برف

چه نکاتی را هنگام خرید رول آپ رعایت کنیم؟

یکی از اولین و مهم‌ترین سوالاتی که باید از خودتان بپرسید این است که دقیقا رول آپ را برای چه جایی می‌خواهید استفاده کنید. شما باید توجه داشته باشید که رول آپ نمی‌تواند برای تمامی موارد تبلیغاتی یا هر موردی، مناسب باشد. در بالا هم توضیح دادیم که انتخاب نوع درست تبلیغات، امروزه اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است.

برای مثال، نمی‌توان از رول آپ جلوی سوپر مارکت، برای تبلیغ محصولات و یا قیمت اجناس مختلف استفاده کرد! شاید در موارد بسیار نادر بتوانید چنین چیزی را مشاهده کنید، اما این موضوع می‌تواند برعکس وجهه بسیار منفی برای کسب‌وکارتان داشته باشد.

شما باید توجه داشته باشید که قبل از اقدام به خرید رول آپ حتما اطلاعات لازم و کافی را در مورد آن کسب کنید. بدین معنا که باید به طور دقیق بدانید آیا خرید رول آپ برای اهداف تبلیغاتی شما مناسب است یا خیر. با کمی جست‌وجو در اینترنت مطمئنا موفق خواهید شد در مورد موارد تبلیغات درست کسب‌وکارتان اطلاعات جامع و کاملی کسب نمایید.

راهنمای خرید رول آپ
راهنمای خرید رول آپ

اگر باز هم این موضوع برایتان جای سوال بود، می‌توانید با تیم پشتیبانی استند برف تماس حاصل کرده و سوالاتتان را بپرسید. با استفاده از این روش می‌توانید به طور کامل مطمئن شوید که آیا خرید رول آپ می‌تواند برای کسب‌وکار شما مناسب باشد یا خیر.

چرا رول آپ سبک و قابل حمل است؟

در واقع طراحان و تولیدکنندگان رول آپ، با توجه امکان قابل حمل بودن آن، سعی کرده‌اند این محصول را تا حد ممکن سبک و کم‌وزن بسازند. از این روی می‌توان شاهد وزن بسیار کمی در تمام محصولات رول آپ شد. این موضوع به خاطر جنس خاص استفاده شده در رول آپ است. رول آپ معمولا از جنس ورق‌های مخصوص لمینت، PVC، کوتد و یا سولیت ساخته می‌شود.

این ورق‌ها بسیار سبک بوده و کیفیت بالایی از لحاظ چاپ‌پذیری دارند. از طرفی دیگر، سازه‌های رول آپ هم از یک نوع آلومینیوم بسیار مقاوم و سبک ساخته شده است که کار نسب کردن را بسیار آسان‌تر می‌کند. در برخی محصولات رول آپ هم دیده شده که از سازه‌های پلاستیکی هم مورد استفاده قرار گرفته است.

در چه مواردی از رول آپ استفاده می‌گردد؟

یکی از مواردی که می‌تواند شما را هنگام خرید رول آپ راهنمایی کند، داشتن اطلاعات کامل از نوع استفاده آن‌ها است. در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که شما باید حتما از نوع استفاده رول آپ اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید در موارد کاملا درست و به جا، از آن استفاده کنید.

در ادامه به چند مورد از این موارد اشاره خواهیم کرد تا به طور کامل با موارد استفاده رول آپ آشنا شوید. اگر هدف تبلیغاتی شما هم یکی از موارد زیر باشد، می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی اقدام به خرید رول آپ کنید.

در غیر این صورت، بهتر است حتما با بخش پشتیبانی ما تماس گرفته تا اطلاعات دقیقی راجع به این موضوع کسب کنید. این موارد عمومی عبارت اند از:

  • اماکن تجاری
  • غرفه‌های نمایشگاهی
  • فروشگاه‌های بزرگ
  • محیط‌های پر رفت‌وآمد
  • مراکز بهداشتی
  • کلینیک‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • دانشگاه‌ها
راهنمای خرید رول آپ مناسب
راهنمای خرید رول آپ مناسب

قیمت رول آپ

با این که چاپ رول آپ ارزان بوده و این محصول قیمت چندان گرانی ندارد، اما قیمت چنین محصولاتی می‌تواند کاملا متفاوت باشد. چرا که بسته به نوع چاپ، ابعاد رول آپ و جنس آن، قیمت‌های متفاوتی هم می‌تواند برایش وجود داشته باشد.

از این روی، اگر قصد خرید رول آپ و استعلام گرفتن از قیمت این محصول را داشته باشید، راحت‌ترین روش، تماس گرفتن با بخش فروش ما است. با استفاده از این روش می‌توانید از آخرین قیمت رول آپ مطلع شوید و با خیالی راحت، اقدام به خرید آن کنید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم راجع به رول آپ و راهنمای خرید آن صحبت کنیم. شما با استفاده از این مقاله می‌توانید به طور کامل با رول آپ و کاربرد آن آشنا شوید. سپس با توجه به توضیحاتی که در اینجا دادیم، می‌توانید تصمیم درستی برای استفاده از آن، نسبت به نوع تبلیغاتتان بگیرید.

مواردی که در بالا اشاره کردیم، یکی از رایج‌ترین نمونه‌های استفاده از رول آپ بودند. اما ممکن است رول آپ در موارد دیگری هم استفاده شود که می‌توانید از طریق تماس با بخش پشتیبانی ما، اطلاعات دقیقی کسب نمایید.

منبع: pixartprinting.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *