یکی از راه های همدردی با خانواده داغدار، انتشار هرچه زودتر پلاکارت های ترحیم است. بنابراین این مقاله را برای بررسی نحوه سفارش و دریافت سریع بنرها، اختصاص خواهیم داد. امکان چاپ بنر تسلیت فوری در سایت استند برف برای شما فراهم شده است.

بنر تسلیت چیست؟

بنرها، اعلان هایی عموما از جنس پارچه (و یا از متریال های مختلف) هستند که دارای قدمتی طولانی بوده و از گذشته برای نمایش یک نماد ((symbol ، نشان ( logo) یا شعار ( slogan) به کار می رفته است . مثال های بارز آن را در تاریخ، می توان در درفش کاویانی شاهنامه و عَلَم های قبایل عرب که در روایات اسلامی به فراوانی از آن ها یاد شده است گرفته تا پرچم های شوالیه های قرون وسطی ، اشاره کرد. مصداق های یاد شده، از بنرهایی هستند که، به عنوان وسیله ای برای انتقال یک پیام و در قالبی جدید استفاده می شوند. بنابراین، هنگام مراسمات ترحیم، از این بنرها، برای اطلاع رسانی به سایرین استفاده می شود.

از جمله نکاتی که می بایستی یک بنر تسلیت دارا باشد، مقاوم بودن در برابر حرارت، نور خورشید و باران .. می باشد. در واقع عوامل ذکر شده، تحت تاثیر عواملی همچون کیفیت چاپ، جنس متریال پایه و نهایتا جوهر های به کار رفته در بنر تسلیت می باشد.

یکی از مهم ترین نکات برای افزایش سرعت روند چاپ بنر ، آماده بودن متن بنر تسلیت است. به طور کل، متن بنر تسلیت، به صورت آماده در مراکز ارائه دهنده خدمات چاپ، موجود است. ولی چنانچه قصد چاپ متن بنر تسلیت به صورت منحصر به فرد و شخصی سازی شده را دارید، می توانید متن مورد نظر را به فروشندگان سفارش دهید.

بنر تسلیت

طراحی بنر به صورت آنلاین:

یکی از امکانات ویژه در این زمینه، امکان سفارش و طراحی بنر تسلیت به صورت آنلاین است. بدین صورت که از بین هزاران طرح گرافیکی آماده، طرح بنری را آماده کرده و با ارائه متن خود، از طریق شبکه های مجازی اعلام شده توسط فروشندگان، می توان ثبت سفارش کرد.

قیمت چاپ بنر تسلیت فوری :

اساسا چاپ بنر، به صورت آنلاین و یا حضوری، دارای نرخی مشخص است. عامل مشخص کننده قیمت بنر انتخابی، جنس بنر و ابعاد آن است.

به طور کل، چاپ بنر به دو صورت مات و براق صورت می گیرد. برای مشخص کردن کیفیت بنر تسلیت فوری ، می توان هنگام ثبت سفارش، به فروشنده، شرایط را ذکر کنیم. به طور عمده، متریال موجود در بازار، از دو کشور کره و چین وارد می شود.

قیمت هر متر مربع پارچه برای عرض تا حداکثر 3 متر مربع، برای کالای بنر ایرانی، 24 هزار تومان، چینی، 30 هزار تومان، بنر براق کره ای، 40 هزار تومان و بنر مات کره ای، 50 هزار تومان می باشد.

همچنین برای بنر های تسلیت از عرض 3 متر مربع تا 5 متر مربع، برای کالای چینی، 46 هزار تومان و برای کالای کره ای، 55 هزار تومان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *